Inte alls aktiv!

Förlååååååååååååååååååååååååååååååååååt!

Jag är urusel på att blogga och jag förstår om ni hatar mina bloggar från datorn. För det gör jag ska jag säga! Ni ska få se hur S¡esta 2011 såg ut för mig. Jag fick träffa alla möjliga sorters människor. Det var verkligen värt att åka dit, sova i ett trångt och varmt tält, krama främlingar, vara totalt ärlig inför alla, vara onykter från morgon till kväll, vara vaken i två dygn utan sömn och få nya vänner! Här är dagens videoblogg




Sen vill jag att ni kollar in denna tjejens blogg! En grymt skön tjej som jag träffade på S¡esta!
http://vilkendonna.com/


Bilder











Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp låten som du sjöng för oss i klassen på skolavslutningen här på bloggen? Vill höra den igen och lära mig texten, snälla juliaa ;D

2011-06-11 @ 23:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0