Skipped a day!

Tjolalo läsare.

Jag hann inte lägga upp gårdagens blogg, men här kommer den! Sen hade jag varken ork eller ämne att blogga om idag så jag hoppar över det idag. Jordens undergång var ytterst intressant... Jag satt och var übernojjig igår över detta, men insåg för någon timme sen att det hela var ren bullshit. Jag tyckte att Family Guy var ganska roligt idag eftersom att det handlade om världens undergång. Vad säger ni om detta? Trodde ni på det eller var ni så coola att ni inte brydde er?

Jag kan erkänna att jag var skiträdd!

Här är, som sagt, gårdagens videoblogg där min kära vän Ella är med. Just like good old days...

Vi tycker om sär skrivning på i ca 




...och flatbröd, hihi

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0