Vem är jag?

Jag tänkte på en sak... Hur många vill kolla på videobloggar om någon de inte känner? Inte speciellt många. Därför, kära vänner, ska jag berätta lite mer om mig själv för er som orkar ta sig tid och läsa.

Jag är, som jag sa i min första videoblogg, 17 år gammal och ska fylla det gyllene talet 18 i december. Det är inte lätt att vara ett decemberbarn, vi är rätt efter i allt! Jag brukar väl beskrivas som glad, positiv och ganska galen. Själv vill jag lägga till ordet blond. Jag är extremt blond! Jag verkar inte vara den vassaste kniven i lådan, men faktum är att jag faktiskt är ganska smart. Dock är jag duktig på att låta munnen gå före hjärnan, vilket gör att jag ger många blonda kommentarer.

Mitt mål är att i framtiden bli fotograf. Det är ett intresse som jag brinner otroligt mycket för och min dröm är att jag ska kunna försörja mig på det. Jag är ingen kontorsnisse som sitter med siffror och sådant. Jag är en skapare! Jag vill arbeta kreativt och abstrakt. När jag inte umgås med min kamera så är jag i stallet med mina hästar. Just nu har jag tre stycken, en ponny och två stora hästar. Jag tävlar och tränar dem regelbundet, de är en stor del av mitt liv och har varit det sedan 15 år tillbaka. Jag sjunger och spelar gitarr som ni kanske ser på min Youtube kanal! Min stora förebild är Håkan Hellström. Hans låtar är helt fantastiska!

Hoppas att ni inte är lika stora frågetecken nu och att ni ställer frågor om ni undrar något. Vi lär ses imorgon. Då kommer ytterligare en videoblogg om mitt simpla liv på landet. Nedan har ni en bild på mig och min älskade syster.



Kram Julia
http://www.youtube.com/user/JuliiaGreen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0